O vacanta neasteptata de la Christian Tour

Buna tuturor! Ce credeti? Am primit o vacanta neasteaptata si dorita de mult de la Christian Tour!!!

Hai sa va povestesc cum s-a intamplat detaliat despre provocarea vietii mele, de a vizita cele 3 tari pe care dintotdeauna mi-am dorit sa le vizitez: Iordania, fascinanta Umbria și Țara Soarelui Răsare, Japonia.

Dupa rutina, pe care eu si Nick o avem de dimineata , mi-am deschis internetul, eu seara deobicei imi inchid internetul deoarece nu imi place sa vad ecranul de la telefon dis de dimineata full de toate notifacarile aplicatiilor pe care le am , si incerc sa am dimineata linistita alaturi de Nick Si exact cum eram si pe vremea mea fara telefoane( incerc sa renunt cel putin 2h pe zi la tehnologie si a sta impreuna cu Nick departe de ea).

O data deschis primesc si mailul surpriza de la Christian Tour in care sunt anuntata ca in 5 ore trebuie sa imi pregatesc bagajul pentru a pleca in aventura.

Va dati seama??? Doar 5 ore in care trebuie sa pregatesc totul pentru calatorie, cred ca cea mai mare problema, pe care o am de cand maStiu este facutul bagajului , mereu imi este frica ca uit ceva. Atunci incep repede sa scriu repede lista cu ce ar trebui sa am la mine.

Dupa ce am terminat de facut bagajul si asta mi-a luat cam 1h, ma asez pentru a imi scrie intinerariul pe care trebuie sa il urmez, prima data intru pe circuite Christian Tour , https://christiantour.ro/circuite.  pentru a vedea exact ce am de facut pe parcursul calatoriei, cam ce taxe am de platit, cum va decurge calatoria , in ce orase mai exact am sa ajung, si multe alte detalii pe care orice turist ar trebui sa le stie atunci cand pleaca intr-o calatorie.(descarc intre timp si pdf-urile despre tari afalate tot pe site ).

Ma gandesc ca ar trebui sa incep cu frumoasa Tara a Soarelui – Japonia.

Tokyo-Japonia-Tara-Soarelui-Rasare-300x201 Lake-Ashi-langa-Muntele-Fuji-Japonia-Tara-Soarelui-Rasare-300x199 Geisha-Japonia-Tara-Soarelui-Rasare-300x200

Intinerariul sta cam in felul urmator:

• 6 orase in care am sa trec : Tokyo – Nikko – Hakone – Kyoto – Nara – Osaka.

9 zile petrecute in minunata Japonie , tara in care mi-am dorit dintoteauna sa vizitez numai de dragul geishelor, dar din pacate doua zile le pe pierd pe drum si cazare, iar apoi abia in a 3 a zi am sa merg sa vizitez prinicipalele puncte de interes din capitala Japoniei,Templul Asakusa Kannon, gradina Palatului Imperial, Meiji Jinja, un sanctuar sintoist închinat memoriei împăratului Meiji, Tokyo Metropolitan
Government, la etajul 41, de unde putem admira panorama metropolei nipone
de la o înălțime de 202 m.`

a 4a zi , Tokyo – Nikko – Tokyo , unde in Nikko am sa vizitez , fabulosul Complex Toshogu,cascadele Kegonno-taki unde fac o plimbare pe malul lacului Chuzenji-ko de la poalele Muntelui Nantai, cunoscut drept ”Vulcanul Sacru din Nikko”. Apoi ma intorc inapoi in Tokyo.

A5-a zi ,Tokyo – Hakone – Kyoto, unde am sama duc neaparat sa vizitez Parcul National Fuji – Hakone -Iz, Muntele Fuji și lanțul munților Hakone, si sigur am sa ma duc la pe Pirate Boat Cruise, o replică a unei bărci de pirați și navigăm pe Lacul Ashi,între portul Hakonemachi și Togendai, situat la 741 m altitudine, iar dupa o asemenea aventura am sa ma intorc inapoi  către Kyoto.

In ultimele mele zile petrecute in Japoinia am sa vizitez orasul Kyoto, si restul oraselor care au mai ramas , Nara – Osaka, si am sa va spun de ce nu am sa va dau mai multe detalii despre Japoinia, pentru ca imi doresc cand ajung acolo sa va impartasesc detaliat experientele traite acolo.

Dupa intoarcerea din Japonia , sigur am sa ma duc direct in Iordania , unde este cel mai cald si mult nisp, lucruri magice care s-au intamplat in trecut si care trebuie sa le vad si eu. Intru pe Iordania Experience https://christiantour.ro/circuite/oferta/iordania-experience-avion-2018 , si vad ca am de paterecut  tot 9 zile si asta ma incanta cel mai mult…

Intinerariul sta cam in felul urmator :

Amman – Jerash – Ajloun– Madaba – Muntele Nebo – Petra – Wadi Rum – Aqaba
Bethany – Marea Moarta

Sunt ataea lucruri de vazut in astea 9 zile, Iordania fata de Japonia, pentru ca o data ajuns in Iordania nu mai ai rabdare de a le vedea pe toate si daca se poate toate intr-un timp scurt ar fi excelent.

Zilele ar sta cam in felul urmator planuite :

Ziua 1. București – Amman
Călătoria noastră începe din aeroportul Otopeni de unde ne imbarcam pentru zborul
spre Amman.
 Ziua 2. Amman

O data ajunsa acolo am sa petrec cat mai mult prin oras, am sa manac tot ce am sa gasesc in cale , nu am mancaruri specifice pentru ca sunt mai simandicoasa si prefer sa vad la fata locului ce as vrea sa manac . si bine inteles sa vizitez si eu faimosul Templu a lui Hercule

Ziua 3. Amman – Jerash – Ajloun

Dupa ce am sa vizitez tot ce se poate si alte lucruri pe care am sa le vad am sa vi le spun o data ajunsa acolo, dar stiu ca inspre seara ams a ma intorc din nou in Amman.

Ziua 4. Amman – Muntele Nebo – Madaba – Petra

Cred ca o data ajunsa in Petra am sa stau acolo sa admir peisajul si lumea de acolo .

Ziua 5 : Petra – Mica Petra – Wadi Rum

Sigur am sa raman aici in Wadi Rum cum mai este si numit Valea Lunii , asta pana in ziua urmatoare cand am sa plec din Wadi Rum.

Ziua 6. Wadi Rum – Aqaba

Aqaba este un loc minunat si sigur am sa raman acolo pentru a putea avea cat mai multa inspiratie , pentru voi si am sa va scriu cu siguranta prin peripetiile prin care am trecut

Ziua 7. Aqaba – Marea Moarta.

Si cum sa nu raman la Marea Moarta hai sa fim seriosi!!!!!

Ziua 8. Marea Moarta – El-Maghtas – Amman

si din nou ma intorc in Amman ca sa ma incarc cu cat mai multa spiritualitate pana seara cand am avionul spre Bucuresti.

Spre final am sa ma las cuprinsa de Farmecul Umbriei , si intrand pe https://christiantour.ro/circuite/oferta/farmecul-umbriei-avion-2018, observ ca aici in minunata Italie, cred ca este 1 din preferatele mele am sa petrec fix 7 zile.

Este cam putin pentru cat as vrea sa mai stau pe aici pentru in fiecare oras si loc unde am sa vizitez mi-as dori sa mai stau.

Intinerariul ar sta cam in felul urmator in cele 7 zile:

Roma –Tivoli – Narni – Perugia – Assisi – Spello – Spoleto
Citta di Castelo – Gubbio– Todi – Orvieto , astea sunt proritare pentru mine.

Aici am sa va spun pe scurt cum o sa stea intinerariul meu deoarece aici o sa va astepte o gramada de surprize pe care am sa vi le spun o data ajunsa acolo.

Pot sa va spun doar ca la Roma am sa manac una dintre cele mai bune pizza din lume , trebuie sa merg sa ma duc la cel mai bun restaurant de acolo, am sa vizitez Santa Maria Maggiore,San Pietro in Vincoli, Colosseumul, Columna lui Traian, Piata Venetia , Capitoliul si Pantheonu.

In Perugina, este un brand istoric al produselor de patiserie italiene. Compania de
produse alimentare, specializata in productia de ciocolata si productia si vanzarea de
produse de patiserie, a fost fondata in Perugia in 1907. Cel mai cunoscut produs este
“Bacio Perugina”, o coaja de ciocolata neagra, cu umplutura moale de miez de alune si alune crocante. Fie ca sunt albe, fondante, cu lapte, cu alune intregi, pralinele Baci
Perugina transmit un mesaj de dragoste, continand un ravas ce asteapta sa fie descoperit.

In Gubbio am sa ma opresc la masa de pranz pentru ca trebuie sa incerc si eu “baggiana”, o supă de fasole, roșii și busuioc, care poate fi însoțită de “tigella”, o painică mică făcută cu făină, apă și sare, care este de obicei mâncată cu șuncă, mortadella și brânzeturi.

In ultima mea zi am sa mai vizitez Perugia – Todi – Orvieto – Roma , unde sper sa am timp sa pot vizita in Todi Piața Poporului, Palatul Prior, si Biserica Santa Maria della Consolazione, construit de Donato Bramante.

In Orvieto am sa mai manac putin cateceva bun din Italia iar apoi am sa ma indrept spre Roma ca sa pot ma intoarce acasa.

Articol scris pentru SuperBlog.