Fără categorie

Si am plecat la mare!!!!!

Da, da este adevarat! Daca tot vine vara si Nick a crescut deja incat sa se poata bucura de vara si de toate lucrurile frumoase pe care le aduce cu ea vara, ne-am hotarat sa mergem la mare doatr noi trei , si cum este destul de stresant pentru mine cel putin , pentru ca va fi si prima noastra plecare in trei , iar eu am cele mai mari emotii. Trebuie sa recunosc ca am fost foarte incantata de ideea iubitului meu de a merge la mare, dar bine inteles ca inainte de merege la mare am stat sa caut destul de mult timp pentru cazarea perfecta asa cum imi doream pentru noi trei , iar una peste alta am dat peste Hotel Aurora Mamaia , care bine inteles aveau si sejuri pentru noi trei cu preturi destul de accesibile, dar nu asta era pentru mine cel mai important, ci sa aiba toate faciliatatile de care eu aveam nevoie, iar Hotel Aurora Mamaia  http://www.hotelaurora.ro/index.php?page=hotel-aurora , are ceea ce avem si eu nevoie , adica de distractie la piscina ( pentru ca lui Nick i place apa si mai ales sa se balaceasca ) si sa aibe restaurant.

Vreau sa va spun ca vazand pozele de la hotel cu piscina http://www.hotelaurora.ro/index.php?page=piscina, am fost foarte entuziasmata deoarece aveau pisicina si pentru el , dar si pentru noi ca sa putem sa ne bucuram de vremea de la mare impreuna cu Nick.

Cu toate ca aveam sa mergem prima oara in Mamaia, as fi vrut sa merg sa vad cateva dintre atractiile Constanta , pe care eu as fi vrut sa le vad mai de demult dar nu am avut din pacate oacazia , iar daca tot mergem la mare m-am gandit ca am putea sa le vizitam.

Cazinoul Constanta si acvariul din constanta sunt principalele atractii Constana , pe care noi am sa le vedem cand am sa mergem la mare si inainte de a ne intoarce acasa o sa trecem sa le vedem si sa mai pierdem un pic de vreme prin minuanta Constanta.

Incepturile  Cazinoului se leaga de trecerea Dobrogei sub administratie romaneasca, fiind prima cladire ridicata la malul marii dupa incheierea dominatiei otomane. Mai precis, piatra de temelie a Cazinoului a fost pusa in anul 1880. La acea vreme asezamantul era amplasat langa Farul Genovez si era construit pe structura de lemn, iar la exterior era captusit cu scandura. In interior erau amenajate o sala de dans, doua sali de jocuri si doua sali de lectura, unde vizitatorii puteau citi presa locala, nationala si internationala.
Terasa Cazinoului, amenajata pe malul marii, era locul preferat de intalnire al marinarilor din lumea intreaga, a turistilor si a elitei vremii. In fiecare vara, pe terasa erau organizate seri dansante si concerte sustinute de celebritati ale epocii, aduse la malul marii pe cheltuiala administratiei locale.
In anul 1891 Cazinoul descris mai sus este distrus aproape complet in urma unei furtuni, iar Primaria comunala decide construirea unuia nou. In anul 1893 noul Cazino este dat in folosinta.

Acum din pacate a ajuns o ruina pentru ca nimeni nu sa ocupat de reamenajarea lui si nu mai poate fi folosit asa cum ar trebui, dar este unul dintre locurile pe care imi doresc din suflet sa le vad doar pentru frumoasa sa istorie pe care o are si pentru maiestria arhitecturii.

Sper din suflet ca o sa fie vreme calda atunci cand o sa plecam in sejurul nostru de vis pentru a ne atinge toate panurile si a ne bucura in sfarsit de relaxare!

Sursa de informare externa : https://www.litoralulromanesc.ro/cazino.htm

Articol scris pentru  Spring SuperBlog 2018.

1 gând despre „Si am plecat la mare!!!!!”